Spørgsmål & Svar

Hvordan vurderes en reklamation?

En reklamation vurderes af vores reklamationsteam, der tager deres opgave meget seriøst. Vi har dog vurderet, at reparationer af varer ikke kan gøres pænt nok og det tager for lang tid. En godtaget reklamation vil blive afsluttet med et tilbud om en ny vare, såfremt vi har den på lager, få varen repareret, ombyttet, afslag i prisen eller til sidst pengene tilbage. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.Cras neque nulla, convallis non commodo et, euismod nonsese. At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti

Hvorfor virker mit track & trace ikke?

Dit track and trace-nummer bliver tildelt en ordre, så snart den er pakket og klar til afsendelse. Derfor har vi også oplyst dig om, at der kan gå op til 48 timer før dit track&trace virker. Når din pakke er ankommet til GLS/PostDanmark får den første scanning og denne første scanning puster liv i det T&T-nummer, du har fået tilsendt fra os. Du kan nu følge din pakke, indtil den ankommer til det valgte leveringssted og du kan hente den.

Hvor er min track&trace-mail?

Når en ordre er pakket og er klar til afsendelse, har den fået et T&T og der er sendt en T&T-mail til dig. Der kan dog være flere forskellige årsager til, at du ikke har modtaget en T&T-mail fra os. Det sker ganske sjældent, men vi har oplevet, at vores IT-system ikke får afsendt T-T-mails, selvom pakken er afsendt fra lageret. Din manglende T&-mail kan også skyldes, at din ordre ligger i afventerposition eller at din bankoverførsel endnu ikke er registreret. (bankoverførsel skal ske seneste 5 dage efter ordreafgivelse) Du må meget gerne kontakte os, så vi kan hjælpe dig med dit track & trace.

Hvad er Track & Trace?

Et Track & Trace er et såkaldt sporingsnummer/forsendelsesnummer. Det er et nummer, der gør det muligt for vores speditører, os og dig, at spore en pakke, der er afsendt fra vores lager eller på vej retur til vores lager. En ordre bliver altid tildelt et T&T, når den er pakket og klar til afsendelse fra vores lager, men et T&T virker først, når pakken har fået sin første scanning hos den valgte speditør. Der står derfor også i vores T&T mails, at der kan gå op til 48 timer, førend T&T-nummeret virker. Når du sender din pakke retur til os, er det meget vigtigt, at du får en kvittering, da dit T&T vil figurere her og vi kan dermed lettere spore din pakke, hvis den skulle blive væk.

Hvornår trækker i pengene?

Beløbet du skal betale for din ordre, bliver altid først trukket fra os af, når din ordre er pakket og klar til afsendelse. Det vil sige, at vi ikke trækker pengene så snart, ordren er afgivet og du kan altså være sikker på, at din pakke er klar til at komme afsted fra os, når pengene trækkes.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Når du handler hos os, kan du vælge forskellige betalingsmuligheder. Det afhænger helt af, hvad der passer dig bedst. Du kan betale med Visa/dankort, Mastercard og VisaElectron og andre kreditkort. Når du betaler med MasterCard eller VisaElectron reserveres købsbeløbet, så det er sikret, at der bliver betalt for ordren, når denne afsendes.

Er varen på lager?

Hvis du kan lægge varen i indkøbskurven, er den som udgangspunkt på lager. Desværre kan der ske en lagerstyringsfejl, der gør, at varen står som tilgængelig på sitet og kan købes, selvom den ikke længere er på lager. Det beklager vi selvfølgelig. Hvis du har lagt en vare i kurven, afsluttet din ordre og herefter modtager en mail om, at varen ikke kan sendes fordi, den ikke er på lager, kan det skyldes, at en anden kunde har haft samme vare i sin kurv og afsluttet sin ordre bare sekunder før dig. Desværre sker dette, men dog yderst sjældent. Hvis varen hermed er udsolgt, kan vi desværre ikke tilbyde dig samme vare, da vi ikke længere har den pågældende vare.

Kan man reservere en vare?

Man kan desværre ikke reservere en vare.